.

.

söndag 14 mars 2010

Städ söndag

I dag har jag och dammsugaren tagit oss an heeeeela lägenheten alla 3 våningarna. Robin och Leo har ända tills nu lekt jätte fint så jag har fått ganska mycket gjort, kanske dumt att sätta sig och vila för nu börjar städlusten sakta försvinna och latheten kommer krypandes.
Nä nu ska jag steka lite korv till ungarna och fortsätta städa.

Dagens vikt 54,4 men i dag e det faktiskt lite kul för jag åt massa tårta igår, tänkte att jag kunde unna mig det, det var faktiskt så jag mådde illa efteråt men det hindrade inte mig från att lite senare tjuv äta direkt från tårt tallriken ur kylskåpet :) ja vad ska man säga ?? ibland e det illa :)det e faktiskt det första onyttiga jag äter på 2 v :) Jag e riktigt stolt över mig själv.
Emma hade gjort min favorit tårta (en egen komponerad swartzwald) Med maräng bottnar, cholkad mousse och vispgrädde min favorit dekoration e nonstop, gör att det ser ut som en barn tårta men gör den så fruktansvärt god :)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)