.

.

onsdag 17 mars 2010

Snart crosstrainer.....

Nu blogga i soffan :)
Staxt, ska jag gå upp och ta upp killarna ur badet.
Jag har varit en sväng på jobbet på personal möte och jag var sååå arg när jag kom hem... vi hade möte i 55 min.... jag åker alltså på personal möte på min lediga dag för att min chef tycker det och så är mötet i 55 miuter. Hade jag åkt kommunalt hade resvägen varat längre än mötet men nu fick jag skjuss både dit och hem, tur det annars hade jag väl varit ännu argare.
När jag kom hem satte sig resten av familjen för att äta middag så jag gick till centrum och handlade till middagen i morgon och på fredag och frukost till lördag morgon så nu e det färdigt så behöver man inte tänka på att handla hela tiden :)
Nu ska jag dricka en nutrilett som e min middag idag ( tänkte att det var en bra middag eftersom jag skulle komma hem så sent från mötet ;) )

1 kommentar:

unique sa...

Vad duktig du är. Verkligen. Har du ett mål? Men klarar du dig på endast en nutrilett? Jag hade dött hehehe

Tackar tackar. Kul att du gillar den.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)