.

.

lördag 6 mars 2010

Så var det lördags morgon skönt att vara ledig även om jag har haft den bästa veckan någonsin på jobbet, men det e väl inte så många veckor kvar till påsklovet.
Jag tänkte att jag ska försöka väga mig verje morgon när jag vaknar för dom säger ju att man ska göra det vis samma tidpunkt, idag 55,5 så det var ca samma som igår :( jätte tråkigt.

Idag ska vi åka iväg till ett ny öppnat lekställe som ligger precis här brevid, gud vad skönt och efterlängtat alla andra lekställen ligger så långt bort så man måste ha bil, äntligen ett som man bara tar en buss till, 7 minuter skulle det ta bara.
Så vi får väl se när vi har varit där nu ska jag göra lite gröt så vi kan åka sen.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)