.

.

torsdag 4 mars 2010

Robin och Leo sitter i badet nu och det e straxt dags att lägga dom.... det ska bli så skönt tyvärr.
Bihålorna börjar bli bättre nu då vaknar jag i morse med så ont i halsen att jag knappt kan svälja ont i huvudet och snoret rinner så att näsan e söndersnyten. Va faaaaan..................
Jag har ju börjar äta vitaminer ??????
Men det e en bra kväll att må dåligt på Vapire diares kl 20.00 ssen kl 21.00 säsongspremiär för Criminal minds min absoluta favoritserie i hela världen. Sen om man vill True blood 22.00 på 1an, men tyvärr har jag redan sett dom för jag kunde ju inte hålla mig utan var tvungen att tjuvtitta.
Middagen e avklarad tornfisk sallad till mig och ravioli till killarna som faktiskt älskade det fast det låter tråkigt, dom fick faktiskt glass efteråt för att jag tycker ravioli e tråkigt. :)
Nej nu ska jag tvätta dom .......

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)