.

.

fredag 5 mars 2010

Lugn och ro.

Äntligen e det lugnt. Vi tittar på Elias och äter popcorn. Leo har varit så fruktansvärd idag att jag kände tårarna komma, jag vet inte vad jag ska göra, allt han gör e att jävlas med Robin det spelar ingen roll vad jag säger eller gör.... idag gick jag upp med han på rummet tom flera gånger, sen fick han komma ner och lova att skärpa sig, sedan efter bara 1-2 minuter skriker Robin igen antingen ajaj eller sluta Leeeeo sluta. Och när jag säger åt honom är det som att han inte ens hör mig, fast jag vid några tillfällen skrek LEEEEO, så reagerar han inte alls som om han vore helt döv. Eller så säger han - jag vill bara eller -jag ska bara.... (tror han att han e alfons åberg eller??)

Tyvärr känner jag att eftersom jag e så dunder förkyld så har jag ingen ork alls och det e ingen bra kombination alls. Jag vill bara ta det lugnt, vila och mysa, och tampas med Leo kräver mer än vad nästan vem som helst skulle orka.
Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)