.

.

söndag 14 mars 2010

Lugn och ro och Photoshop

Leo sommnade som en stock på en gång, det var länge sedan.
jag grillade till middag, Robin, leo och Emma fick pommes och bearnaissås till, men jag tog bara sallad cocktail tomater, grön sparris och creme de basilico samma som förra helgen. ( ja jag vet fantasilöst men det var ju så gott) Grillat kött e så sjukt gott, skulle kunna äta det utan tillbehör :)

Efter maten blev det först tarzan och sen råttatouille som gick på disney.

Nu när killarna sover sitter Emma och jag i soffan hon kollar på wipe out och jag sörsöker fixa en schysst header med foton o photoshom men det går inte alls kan inte flytta om bilderna och hitta lagrena, nu e jag så j***a arg så jag gör en liten paus.

2 kommentarer:

Elins viktblogg sa...

Det bror ju på vad du äter när du äter "den där middagen" varje dag.. Det blir ju lite lurigt när man inte byter ut alla måltider.. Skulle du köra med endast nutrilett är det lättare att gå ned i vikt... Men det blir ju sådär ibland. Att man står stilla..

Elins viktblogg sa...

Ah okej.. Det kanske är så att det inte funkar för dig helt enkelt.. Jag vet inte.. Men om du skulle köra med endast nutrilett skulle du garanterat gå ned i vikt.. Det tror jag iallafall.. Jag körde ju med endast naturidiet och rasade i vikt.. Det gjorde min mamma och pappa också. De körde nämligen också endast med shakes. Nu har de börjat med GI och pappa tycker inte att det händer någonting på vågen.. Så han ska köra en period med endast naturdiet igen för att bli av med alla extrakilon.

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)