.

.

lördag 20 mars 2010

Junibacken

Idag har vi varit en sväng på junibacken på förmiddagen alltid lika kul att åka dit, men Leo var så trött i dag och inte alls på humör,men så går det när man håller på hela natten........
Han började redan i gårkväll straxt innan tio när jag skulle gå och lägga mig med att gråta så jag gick in dit men det var inget så jag klappade om honom pussade kramade honom och sa god natt och samma procedur upprepades ca 5 ggr på 30 sedan ledsnade jag och sa att nu räcker det för han var inte särskilt ledsen egentligen. Men då bytte han taktik och ville kramas sedan pussas sedan ha täcke sedan dricka, fråga ov vi var lediga i morgon osv och vid det laget var jag argare än självaste hulken för då hade klockan hunnit bli elva och jag hade faktiskt lyckats sommna ett antal ggr, så tillslut slutade jag med att gå in till honom utan ropade från min säng att -nä nu räcker det nu ska vi sova det e mitt i natten. Ett tio tal ggr men det hjälpte inte alls så gråtandet tjatandet och springandet fortsatte tills i morse när han kom vid 7,30 och var skit nöjd med att det var morgon och jag önskade att jag fick dö.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)