.

.

fredag 5 mars 2010

Idag har vi myst på fritids hela dagen det e så skönt med sport lov.. vi hade bara 6 barn lite skillnad mot 75 annars så vi tittade på Ice age 1, 2, och 3 bakade choklad sockerkaka kolakakor och åt godis.


Jag hämtade killarna tidigt på dagis men det var ju helt fel båda skrek att -du får inte komma nu ..... dom körde bilar i lekhallen så jag satte mig och väntade eftersom vi ändå inte hade bråttom men sen när dom skulle städa och vi gå hem gick Robin och satte på sig overall och övriga ytterkläder men Leo skrek och grät och skrek i över 10 minuter innan jag fick med mig honom hem,................ hata när han blir så, det går inte att göra någonting, det hjälper inteatt skälla eller vara snäll och trösta inget biter på honom när han blir så, tillsist tog jag mina saker och sa hejdå och började gå då ville han komma med hem sen säger han att han blir så ledsen om jag försöker gå hem utan honom att han skrek i10 minuter innan e helt glömt nu är det mitt fel att han betedde sig så illa på dagis.. :) vad man gör har man ändan bak.... :)

Här är lite bilder tagna innan han bröt ihop. Vid frukosten i morse sa Leo att han skulle vara prinsessa på dagis och det första han gjorde när vi kom i morse var att sätta på sig sin rosa älsklings klänning och den hade han resten av dagen, (jag ville ju så gärna ha en tjej men det var inte såå jag menade :))




Det börjar likna något på jobbet också efter 2 dagars arbetande på måndag kanske vi kan gå in och titta på vårt nya fritids......

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)