.

.

tisdag 16 mars 2010

Gårdagen


Emma och jag gjorde en Taco gratäng till middag igår som vi hittade på provsmaken på Ica maxi förra veckan, Det var kyckling lök tomater och taco sås med chips och ost i ugnen. Efter maten tittade vi på Tarzan tills Leo sommnade i soffan. Sen tränade jag på Crosstrainern men jag orkade bara en halvtimme trots att Emma höll mig sällskap. (fantastisk kondis) :)

Måste komma på något sätt att få igång min vikt minskning igen jag förstår inte varfär den står stilla... Önskar att det fanns någon expert som kunde hjälpa en lite. Vågen stog på 54,8 idag :(

2 kommentarer:

Emma sa...

Vad fin headern blev!!

Jessica sa...

den ska jag nog prova låter gott

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)