.

.

onsdag 3 mars 2010

En färgad dag...



Idag har jag gjort lite slingor i håret och sedan målat i köket... och sedan målade Robin och Leo med vattenfärg. Vi har nämligen en panel i köket som är/var mörk btun och när vi hade bott här ett tag upptäckte jag att där våran hunds vatten skål stog var det ränder så jag hämtar en trasa och ska försöka torka bort det men istället torkar jag bort färgen på panelen sen dess har det inte sett klokt ut nu har jag tvättat och tvättat och idag orkade jag äntligen måla den men ändå fortsatte det att lossna färg så nu e panelen nån blandning mellan caffelatte och jordgubbs mjölk. Men jag e inte klar så det blir säkert jätte bra när det e klart om 100 år.

Medans dom målade gjorde jag lite chiliconcarne varken Emma eller micke tycker om det så då kan vi äta det när dom ändå e borta, (Emma spenderar sportlovet hos farmor och farfar)

1 kommentar:

Jenny sa...

Sv: Ja ska fråga dom om diverse grejer när vi ska på Ultraljudet! Verkar helt sjukt, ingen verkar veta vad det är men allt jag får till svar är att det inte är nån fara! Hur fan vet dom de ?? Om dom inte vet vad de är! Verkar helt sjukt iaf...

Få se vad de är, gör ont i hela livmodern , hoppas att jag slipper ha de såhär hela graviditeten!

Men jag ska absolut fråga om de kan vara nåt som inte hör till grav. oxå!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)