.

.

onsdag 24 februari 2010

Tänk att två små killar kan bråka så mycket....

Jag tror jag blir galen.....
dom kan inte samsas om någonting, ( dom har faktiskt inte slagits ännu) först bråkade dom om vem som ska va Ivenhoe (ingen vill vara dom dumma), sen kommer Robin på att han ska hämta käpphästen då försöker leo ta ifrån honom den för han vill ju ha hästen. det spelar ingen roll att det var Robin som kom på det och gick ner och hämtade den, sen kommer dom till mig och Leo gnäller mamma jag vill ju ha hästen och jag svarar att Robin hämtade ju den, och han stampar i golvet och skriker jag vill ha hästen jag vill ha hästen. Efter lång förklaring ger han till slut upp sen börjar nästa diskusion mellan dom om vem som ska stå vart och åter igen kommer dom till mig.. visst ska ivenhoe stå där mamma visst ska han?? och den andra skriker nej mamma han ska stå där borta ellerhur mamma? visst visst?? Åter igen en massa förklaring, sen struntade dom i Ivenhoe och leker med bilar i stället, och nu är bråket igång igen... Nej den ska inte åka där den ska åka där borta.. nej den ska visst åka här så det så,,, ska den inte alls... ska den visst den ska åka här det e den snälla bilen nej det här e den snälla bilen..
Det känns som om det här kommer bli en lååååg dag........................

1 kommentar:

Elins viktblogg sa...

Hejsan! Självklart! På naturdiets kartonger står det att man kan välja om man vill byta ut alla måltider eller bara några enstaka. :) Självklart går det inte lika snabbt att minska i vikt om man inte kör på endast shakes. Men minska i vikt kommer du att göra :)

Ett tips: Kör med GI-mat. :) Det kommer resten av familjen också att gilla. Ola Lauritzson och Ulrika Davidsson har gjort riktigt bra kokböcker. Enkla/goda/nyttiga recept!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)