.

.

tisdag 9 februari 2010

Studie dag på jobbet

Det var en upplevelse att stå på busshålls platsen kl 0800 på mogonen.......... det har jag inte gjort på sååå många år, nu jobbar jag halv tid och har gjort i 2,5 år och innan dess var jag mamma ledig i 3 år och innan dess jobbade jag på dagis på samma gata som jag bor så... ja ni förstår hur länge ssen det var. leo ville inte alls gå upp imorse när veckarklockan ringde,
varför gör du så här mot mig mamma? frågade han. Så svarade jag att jag måste åka till jobbet.
Men mormor kan komma till mig då svarar han och jag förklarar att hon ligger och sover
Men då kan vi väcka henne säger han då. Ååå vad det e svårt att övertala någon som har svar på allt. Han har heller aldrig ätit frukost på dagis och tyckte inte alls att det var kul, men Robin såg faktiskt fram emot det men tyckte däremot att jag var jätte dum som sa att det inte var leksaks fredag, det e ju den enda dagen jag börjar tidigt annars så han trodde ju attdet var fredag i dag.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)