.

.

onsdag 24 februari 2010

Gå ner i vikt

Nu ska jag försöka igen men jag e ju så satans lat och älskar ju mat och det är en sån dålig kombination...........
Men jag e så trött på att alla frågar om jag e gravid igen så sneglar dom på min mage som lätt kan misstas för 3e eller 4e månaden. Nej jag e bara tjock säger jag och skrattar och så uppstår en pinsam tystnad.......
Det e så sjukt svårt att bli av med denna mage, den hänger den jäser den är enorm..
Ändå äter jag inte så mycket jag äter 2 ägg till frukost och varma koppen till lunch, någon frukt och så middag. men ändå minskar jag inte ett gramm. Beror det verkligen på något bakverk nån gång i veckan (1eller 2 typ semmla eller bulle, munk)????

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)