.

.

måndag 22 februari 2010

Dags att jobba

I dag e det dags att jobba igen efter att varit sjuk en hel vecka på ett sett ska det bli kul att komma tillbaka till jobbet men på ett sett vill jag inte gå och jobba för att jag fortfarande mår dåligt, skiten i bihålorna släpper inte vilket gör att jag har konstant huvudvärk. =( buhu.

Jag uttryckte min oro på dagis idag om att ett barn på deras avdelning e ovanligt våldsam och att Leo faktiskt gråter på morgonen och inte vill gå dit, först fick jag svaret att Leo har mött sin överman i den här pojken och inte gillar det alls...... Leo kan vara rätt jävlig ibland och det e vi medvetna om men jag vill fortfarande inte att han ska vara ledsen,...... men sen sa hon att dom ska ha möte idag och att hon ska ta utt mitt bekymmer och att dom e väl medvetna om den här pojken och hans problem, nu känns det bättre hoppas att dom kan lösa det för förra fredagen när jag lämmnade dom var jag riktigt ledsen när jag gick därifrån.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)