.

.

onsdag 20 januari 2010

Ledig onsdag

I dag hade jag gtänkt ha världens städ dag, har varit på städ humör i flera dagar nu, det e så kul när man har massa städ lust men så blev det inte. Jag har världens yrsel som om man var jätte full kan knappt göra något alls så jag har legat på soffan hela dagen, det började redan i går men då blev det bättre så jag kunde gå och jobba. Det e så svårt när man jobbar eftermiddag för man vet inte om man hinner bli bra så man kan gå och jobba och om man inte blir tillräkligt bra då hinner dom inte få fram vikarier. Så det e alltid svårt att veta om och när man ska sjukanmäla sig. Nu har jag bett pappa komma hit och vara barnvakt i morgon bitti så jag kan gå till doktorn, för nu e det så jobbigt så jag e lite rädd.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)