.

.

söndag 24 januari 2010

Junibacken och Monopol




I morse åkte vi till junibacken. Första gången vi åkte dit med Emma så vi köpte års kort till henne men nu blev vi tvugna att köpa ett till Leo också för att dom har sänkt minimi åldern till 2 år det gjorde mig lite arg faktiskt, en tvååring har inte så stort utbyte av junibacken tycker jag, snålt av dom, men ialla fall så blev det 400 i bara entre... annars brukar vi äta där men nu åt vi jätte sen frukost så när Leo frågade om vi skulle äta pannkakor som vi alltid gör tog snålheten överhand för lunch till ochh blir 400 det också så då tänkte jag att 800kr på 2 timmar på junibacken e fan inte rimmligtså vi åkte hem och åt korv med bröd och spelade Monopol medans Robin och Leo vilade i vår säng framför peter pan. Micke vann sjukt överlägset Vi hade inga hus knappt, inte ett öre och han hade hotell och krävde 18000 bara för att vi hammnade på hans gata, jag och Emma la oss innan vi började gråta. =(

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)