.

.

lördag 9 januari 2010

I dag....


Har vi åkt runt i lite affärer ja jag vet att jag har total ledsnat men men det går inte att göra nåt utan att jämt vara tvungen att handla. I dag har vi köpt hjälmar och vi skulle ha köpt skridskor till Robin men dom var slut.... Först skulle vi köpa till Leo för att vi hade ett par som jag hade köpt men när vi började prova i affären så kom vi fram till att dom var mer lagom till Leo och att Robin behöver ett par större, men eftersom dom var slut och ingen av dom har åkt förut så tänkte vi att dom kunde dela men när vi kom till skridsko banan så åkte Robin först och då började Leo frysa så mycket så till slut ville han inte ens prova så vi åkte hem..(vi hade 15,5 minus i dag om ni undrar) =( Jätte tråkigt för det ver leo som i flera veckor har tjatat om att han vill åka skridskor så då sa Micke att ska vi inte åka skridskor då för han vill ju så gärna.... så blev det som det blev.

När dom sen vaknade hade Robin fått mersmak och ville åka mer så Micke tog med sig honom och åkte ner till skridskobanan igen och jag stannade hemma med Leo och hade julgrans plundring. Fast jag absolut älskar julgranen så var det lite skönt att slänga ut den, men det e nog för att vardags rummet blir mycket större. Sen fick jag en liten film på telefonen då Micke hade filmat när Robin åkte helt själv, jag tyckte att han var så duktig så det kom en liten tår. Det betyder extra mycket när det e Robin för han e så tafatt och rädd för det mesta och lite klumpig i rörelserna så klarade han att åka själv redan första dagen. Det finns inga ord =)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)