.

.

fredag 15 januari 2010

Fredag

Höll på att bli jätte sen idag, tyckte att jag höll tiden bra ända tills vi skulle gå utanför dörren och inser att kl e 8.45 och att min skjuss till jobbet skulle hämta mig i centrum mellan 8.45-8.50 så.... vi sprang hela vägen till dagis, jag med Leo i ena handen som skrek inte bra att springa och mobilen i andra smsande till Fathma att jag var sen men springer. Så in på dagis får tag på en fröken och frågar om de e påväg ut men såklart inte dom e alltid ute annars men just idag ska dom vara inne så jag skriker till robin och Leo av med kläderna av med kläderna tittar på klockan som nu e 8.50 då säget deras fröken at jag tar det här spring du så jag springer ut genom dörren och då kommer jag på att jag kanska borde säga hej då till mina barn så in igen puss puss och sen springer jag allt vad jag orkar till centrm och in i Fathmas bil så annfådd att jag knappt fick fram ett ljud förrens vi var framme på jobbet. (Jag har fantastisk kondition)

Till middag fick jag hemma gjord pizza som Micke och Emma hade gjort,gud vad det e skönt och komma hem och maten e klar.

Sen efter maten åkte vi till Farsta och köpte en skeppar kavaj till mig med vadderat foder, som jag tidigare på dagen sett på ett barn på fritids, jag älskar skeppar kavajer men använder aldrig dom jag har för att jag fryser så mycket, och jag har aldrig sett någon med vadderat foder förut. Tjejen på fritids hade köpt den på rea för två dagar sen så jag tänkte att det e bäst att skynda innan det tar slut. Och den fanns kvar ..... på barnavdelningen......=)..........

I morgon kväll ska jag och Micke åka på kryssning med silja Galaxy......

Tänkte ta en sväng förbi skriskobanan på förmiddagen men har ännu inte köpt några skriskor till Robin så undra hur vi ska lösa detta i morgon

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)