.

.

onsdag 6 januari 2010

Aik hockey


Idag har vi tagit det lite lugnt och skruvat upp hyllor i Emmas rum och hon och Micke åkte iväg och köpte en internet kabel( det behövs en till nu när Emma ska ha data också så vi slipper slåss om internet) Jag Robin och Leo stannade hemma, trodde aldrig att jag skulle säga detta men jag dööör om jag måste gå i en enda affär till efter denna veckas springande i affärer.

När killarna hade sovit färdigt åkte vi på hockeyn. och på vägen hem blev det kina mat från Kina hörnet i Farsta (för ovanlighetens skull) och film Sista Johan Falk filmen (för ovanlighetens skull, vi e inte alls enformiga) den var faktiskt den bästa i serien tyckte jag.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)