.

.

onsdag 2 december 2009

Min lediga onsdag

I dag gick vi till mormor och morfag som vi tydligen gör varje onsdag nu, kanske lite enformigt men dom tyckeer att det e så kul att gå och leka med hunden och sen e morfar deras favorit i hela världen, just nu hållet dom på och bygger varsin pirat båt, från början skulle det bli segelbåtar men utvecklades till pirat båtar med riktigt segel och allt.
Dom var så fina idag först med sina röda spindelmannen tröjor men sen med vinterkläderna. När vi vaknade i morse var det nämmligen 8,7 minus, hoppas det håller i sig det skulle vara så skönt om vintern kunnde komma nu.
Tänk att det e så kul med en hund jag önskar att jag kunde köpa en men det kääns fel när man jobbar och så men jag saknar att ha hund vi hade ju det ända tiis Leo kom då grät han dyngnet runt så Max min hund blev jätte neervös och stressad så vi fick ta bort honom och det är fortfarande jätte hårt för jag hade honom i 9 år, så jag saknar honom jämt och önskar att det inte hade blivit som det blev.
Jag lägger in några kort på Robin Leo och Max visst e dom så fina =)

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)