.

.

söndag 1 november 2009

Å vad jag har varit sjuk straxt efter mitt inlägg i fredags så började jag må jätte dåligt och så ont i halsen så jag gick direkt in på toa och kollade i halsen och så klart vita prickar... så jag bokstavlig talat vinglade ut i göket och rotade runt i medecin skåpet efter penecilin, (jag har alltid lite penecilin hemma som jag har sparat från föregående gånger) jag får nämligen halsfluss jämt och blir så fruktansvärt sjuk men efter 1 eller2 tabletter så vänder det och oftast kommer det på kvällen eller på helgen och oftast e jag så sjuk så jag skulle inte kunna ta mig till doktorn iallafall.
Men den här gången var extrem jag hade så ont i kroppen så det känndes som benen i kroppen krossades och jag hade extrem feber frossa så ett tag började vi undra om det var influensan dom på sjukvårdsupplysningen visste inte säkert, men efter 3 tabletter den här gången så var det hopp om livet igen och idag kan jag gå upp ur sängen. Vilken helg kan jag bara säga.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)