.

.

torsdag 19 november 2009

Tänk att i morgon är det fredag igen redan, veckorna har flygit iväg, jag trodde det skulle vara svårt att anpassa mig till att jobba efter att varit hemma så länge och var nästan lite rädd att gå tillbaka 9 veckor e ju tom längre än semestern på sommarn. men gud vad det har varit ku jag blir faktiskt lite ledsen när jag måste gå hem för dagen, men det har faktiskt varit jätte skönt och mysigt och kunna hämta Robin och Leo vid halv fyra varje dag och i morgon ännu bättre då hämtar jag dom vid 12. men jag längtar ändå till nästa vecka när jag ska jobba som vanligt. Jag e så tacksam över mitt jobb och att jag får göra något som jag tycker så mycket om.

1 kommentar:

Nina sa...

Hej! Fin blogg du har. Kolla gärna in min. =)

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)