.

.

söndag 29 november 2009

Kyrkan

Klicka på bilden om du vill se ett större ex

Idag har vi varit i kyrkan jag tror att det var en besvikelse lite för Robin och Leo det var inte så roligt för barnen som jag trodde, så jag blev också lite besviken det var mycke bön och psalmer så fick ju alla 4 åringar gå fram och hämta sitt ex av De yngstas bibel. Jag var tvungen att ta med Leo fram också för jag tänkte att annars börjar han säkert gråta eller ropa jätte högt, så när vi kom fram fick han ingen bok så sa han -jag vill också ha en, så sa jag att -kom du får en nästa år -ja sa prästen du får en nästa år, och hon hade ju microfon på fig så alla hörde ju hennes samtal med leo så dom började skratta men Leo e ju inte den som rättar sig i ledet så han säger igen att- jag vill också ha en bok men nu såg han så ledsen ut att prästen sa -kom då så får du också en och då skrattade alla igen. Sen satt dom och var så nöjda över sina böcker.
Jätte fina och lätt lästa med stora fina bilder.
På vägen hem hade Leo ångrat sig och ville inte ha den dumma tunga boken som han fick bära själv för att jag hade händerna fulla.
Klicka på bilden så ser du boken mycket bättre

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)