.

.

onsdag 25 november 2009

Målad byrå och Cesarsallad

Idag är min lediga onsdag på förmiddagen var vi hos mormor och morfar för ovanlighetens skull =). När vi kom hem köpte jag en kebabrulle till lunch och kollade på gammla avsnitt av criminal minds. Sen tänkte jag att jag skulle måla byrån i sovrummet vit, jag har varit på väg länge men inte orkar, så föreslog mamma att jag skulle ta trä lasyren som jag har målat vardagsrums bordet med och det gjorde jag men fy faaaan vad det luktar det e så fruktansvärt så det svider i ögonen fortfarande fast det har gått flera timmar. Jätte smart hur ska jag nu kunna sova??? Jag har öppnat alla fönster och hoppas att det ska försvinna men det e väl bara att bita i det sura äpplet, jag får väl sova på soffan.
Nu ska jag gå och tina lite kyckling, jag tänkte äta Cesarsallad till middag men jag orkar inte göra egen dressing för det skulle vara så många ingredienser så jag köpte 2 färdiga hoppas någon av dom e bra annars blir det en tråkig middag, men så bra som den här dagen har gått så e dom säkert jätte äckliga.
Är det någon som brukar göra egen cesar dressing och har ett recept att dela med sig av???

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)