.

.

torsdag 12 november 2009

I morse kom Leo jätte tidigt och frågade om han fick sova hos mig han kröp ihop till en boll och då började Robin gråta så jag gick in till honom -jag vill att Leo ska komma grät han. Så frågade jag om inte Leo kunde sova hos mig men -Neeej jag vill att leo ska sova hos mig, grät han högt och tydligt. Så jag gick in till Leo och sa att Robin ville att han skulle komma så han fick gå och sova i sin säng. Men då bröt han ihop och började gråta så det slutade med att jag gick och hämtade Robin också. Och tydligen sov dom bra hos mig för dom sov ända till tio i åtta då jag började känna mig lite stressad.

2 kommentarer:

isabella sa...

hur gammal är du?:)

Anonym sa...

Hej har du testat på mamma baby yoga? Jag var på de för första gången idag! de va riktigt härligt!!!

lovejunkiie.blogg.se

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)