.

.

onsdag 2 september 2009

Vet inte om det bara är jag....... men jag tycker att mina barn tjatar och pratar i munnen på varandra hela tiden. Den ena står brevid soffan och upprepar gång på gång allt han vill göra.... se på film, cykla, gå till mormor och morfar, mamma , mamma och sen börjar han om medans den andra står i köket och ropar mamma oavbrutet mamma kan jag, mamma får jag, mamma vet du? mamma, mamma. Det är helt omöligt att tänka en enda normal tanke. Och jag känner mig som en så hemsk mamma som höjer rösten och skriker.... vad e det? vad vill du? vad är nu? vad vill du?? va?? Jag hatar mig själv när jag har betett mig så men vad ska man göra?? jag vet inte hur jag ska få dom att sluta tjata. Usch vilken grinig sur ko jag e...

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)