.

.

tisdag 29 september 2009

Toys r us

Nu är Micke, Robin och Leo på toys r us i kungens kurva och letar efter Chick hicks och kungen, så får vi se om dom har någon tur. Först tänkte dom åka till farste och br men dom har så dåligt sortment, toys r ur e mycket bättre synd att det e så långt dit bara.

Okej nu e dom köpta kungen vart en shake n go och chick hicks en som man kan skjuta iväg 4cm och 189kr jag trodde jag skulle trilla ur soffan jag frågade 2 gånger om han skojade för jag trodde helt seriöst att han skojade.. helt sjukt vilka priser dom kan ta ut. Men leo e jätte glad så det får väl vara plåster på såren.

1 kommentar:

Fyra nyanser av rosa sa...

Tack för din snälla gulliga kommentar!

Våra söner verkar ha lika namn :-)! fint!

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)