.

.

tisdag 22 september 2009

Tacos och Wallander

Snart kommer dom hem... jah sitter och lyssnar efter skrikande röster och fotsteg på altanen (det finns ingen som pratar så högt som Leo) ikväll ska vi äta tacos framför tvn eller vi äter alltid tacos framför tvn jag tycker nämligen att det e det ända sättet att äta det på.. jag vill sitta länge och peta och doppa och ja allt och det e trist att sitta på en köks stol.. nej mycket mysigare i soffan med en bra film. Tänkte fråga om micke kan hyra Wallander jag tror att det har kommit en ny nu.. älskar wallander till tacos. Så fort det blir tisdag vill jag atomatiskt ha mys för jag e ju ledig på onsdagar så det blir en avkoppling svårt att förklara men samma som man känner på en fredag efter jobbet.. äntligen fredag så känner jag även på tisdagar och komstigt nog idag också frast jag har varit hemma i 2 veckor så känner jag ända att ååå idag e det tisdag.. jätteknäppt.. men det e ju så mysigt att mysa när barnen har sommnat och man får vara för sig själv en stund....men nu längtar jag efter dom.. hoppas dom kommer snart.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)