.

.

fredag 25 september 2009

Lövbiff, pommes och Marängswisss

Nu har vi ätit middag idag blev det lövbiff och pommes, sallad och bearnais precis som förra fredagen, lustigt att det var just förra fredagen vi åt det också. Sen i kväll blir det riktigt svulla ,maräng swiss som är den bästa efterätten jag vet i hela världen, (som ett litet barn jag vet) Robin och Leo ska få innan dom går och lägger sig sen när dom har lagt sig ska jag sätta mig i soffan med efterätt massvis med kaffe och andra filmen Kommisarien och havet.
Banta.. fet mage... ja jag vet men jag måste äta gott iblang annars kan jag inte vara nyttig där emellan nu kan jag tänka att nej du får vänta till helgen... förut kunde jag äta glass, bullar, en av mina favoriter.. paj, chokladmusse osv flera flera gånger i veckan så det här är ändå ett stort steg på vägen. hoppas det gör nån skillnad..

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)