.

.

tisdag 8 september 2009

Hösten är här!

Nu känns det som att det är officiellt höst... ljungen har kommit... och i år blev det en rosa/vit. Jag tycker att det e så fint och så höstlikt. För några veckor sedan kom höst astern men det känndes lite tidigt även om det sänndes skönt att byta alla dom vissnande petuniorna. älskar hösten så mycket, det liksom pirrara i hela kroppen, jag tror att det beror på att jag flyttade hemmifrån i september, och det var så stort och en sån extrem lycka allt man skulle köpa, allt från vattenkokare, tallrikar och bestick möbler till tulpan lökar och blommor till fönstrena. jag minns det fotfarande som om det var i går fast det redan har gått 12 år. Det är en upplevelse man aldrig får igen man flyttar bara hemmifrån en gång.

Nu sitter Robin och Leo framför tv och tittar på Pippi för ovanlighetens skull :) och snart ska jag gå på friskis och svettis igen :). På ett sett e jag så trött och vill bara ligga i soffan och kolla på IDOL men det blir skönt när man väl kommer dit och idol spelar jag in så kan vi titta på det när jag kommer hem.
I morgon e Micke ledig på förmiddan så då ska vi åka till juni backen, hoppas hoppas att dom inte har hunnit sluta med Sol ägget ännu Robin och Leo älskar den och dom skulle köra den t.om. september så vad betyder det 1 september eller september ut? Hoppas dom hinner se den en sista gång dom ÄLSKAR Kotte och Älva och Farbror Blå..... Tråkigt att det snart e slut : (

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)