.

.

fredag 25 september 2009

Äntligen Fredag
Ja visst eller hur. Den här helgen känns inte särskilt jippie försst börjar jag tappa begreppet om veckodagarna när man har varit hemma så länge och sen avbokade jag en kryssning som vi skulle åka på i morgon, som jag fick i födelsedags present, Ciderella lyxhytt buffe som jag älskar( tar hellre buffe en middag i foodgarden) frukos buffe lunchbuffe, mat mat mat och Alcazar. Men jag kan ju inte åka när jag inte ens kan gå så det var surt.
Var och gjorde naglar i morse men det var dumt när jag kom hem hade jag så ont i knät att jag har ångrat mig hela dagen men får väl försöka tänka att när smärtan har lagt sig e naglarna nya och fina iaf.

Inga kommentarer:

Tack för att du har tittat in på min blogg och hjärtligt välkommen tillbaka.

Ha en bra dag!

Kram Michaela :)